pencinta blog

Saturday, June 18, 2011

my day

Assalamualaikum...hope u all's have a blessing saturday
nak cite ckit detik2 tggal 16 jun 2011 (khamis) lalu
HARI KONVOKESYEN yg Ke-13 at Politeknik Shah Alam kesayanganku
akhirnya lama sgt tgg 4 convo
akhirnya dapat jugak segulung diploma
saya student diploma kejuruteraan awam a.k.a civil engineering
perasaan biase jea kadang2 excited kadang2 nerves
x nak cite bnyk untuk describe perasaan ni,just nak share gmbr so korang leh ngerti perasaan aku sebonar2 nya waktu convo 2..ok
enjoy cucimata tgk pic ni erk :)

 waktu terima diploma..saya terbuat iklan gigi la..teruk betul senyum mcm gitu..

mak abah n aisy
saya dpt gold medal(anugerah ketua jabatan) hasil usaha saya belajar di psa
congrats me
mak abah gold medal 2 utk kamu,hope sy dpt banggakan mereka
                     

 best fwens ever 'fadilah hussein'
 bunga mawar merah + teddy bear (comel sgt)
 love this photo ever
 dka6a fwens
bell . dila . irna . me



 kami semua student diploma kejuruteraan awam
dka6a n dka6b
xd topi nak baling..so baling2 la diri sendiri
lompatan terhebat dari saya
hehe

sekian..enjoy this entry!!

4 comments:

Qamaruls said...

gambar yg ada gambar aku tu plg smart! hahha

~* ZuRaiHaN aB rAhiM *~ said...

perasan lebih..asal x ckp ko jea yg pling smart dlm gmbr tu..samakan mksdnyer..

ida said...

congrts zue

~* ZuRaiHaN aB rAhiM *~ said...

thanks eyda sayang :))