pencinta blog

Tuesday, December 15, 2009

connection Hampeh !!!!!

benggang sangat ni ngan celcom brdbnd..aku da la byr rm68(mmg la x d bnyk sgt tp duit jgk kan) sebulan pas2 connection mcm hampeh..marah sangat niiiiii
kat opis elok pulak dari kol 8 sampai kol 5 x d prob's pon...
asal balik umah jer mule la wat hal...kejap connect jap g (beberape saat) disconnect da....huwaaaaaaaaa(tension cmni)...
lately ni jer die wat hal...dah er nak siapkan repot tok praktikal yang haram ni...huh


sewius mmg menguji giler kesabaran aku yg x bape nak sabar sgt ni....huh


gambar ni x d kene mgena pon...saje je nak letak
tolong jgn sakit hati yer

haha

3 comments:

qamaruluramaq.blogspot said...

pki yg rm68 ringgit punyer mmg la slow.. ngek tol :P

~* ZuRaiHaN aB rAhiM *~ said...

alo...x mampu
aku x kaya...huhuhuhu...lain la ko miki...
asalkan ade...
mslhnyer slalu ok jer kot...lately ni jer yg mcm hampeh..huh

Uruchimaru @ kf said...

ti guna digi ok !
~tq follow my blog~